lördag 7 maj 2011

Bodyattack utbildning

Dagarna är fyllda med träning och det sliter på kroppen, så stretcha gör jag så fort jag bara kommer åt. Men åååååå va kul det är!!! Det är verkligen en utmanning för kroppen och testa sig själv. Vi har förutom lärt oss delar av koreografin även nött typiska Bodyattackrörelser, gjort beep-testet och ett styrketest. Idag innan vi slutade gjorde vi en sk. Bodyattack challange, typ stationsträning med typiska bodyattackrörelse, supertufft. Kände mig nästa febrig dirket efter, men min motivation är ... JAG BLIR BARA STARKARE AV DET HÄR!!!!!

Givetvis ingår en del teori som kan vara skönt mellan varven. Tills idag skulle vi också lära oss koreografin till en låt som vi skulle presentera. Det gick mycket bra. Tills imorgon är det en ny. Jag fick den sista som har säkert 160 bpm....ujujuj men det ska gå, så är det bara.



Back to practise!


Inga kommentarer: