onsdag 4 maj 2011

Info till deltagare

Till alla er deltagare på mina pass, som läser min blogg här.

Lotta kommer tillbaka och kör Bodystep mån 16 maj. Hon kommer även köra ett annat pass dierkt efter som heter Bodybalance och påminner om en kombination av yoga och pilates, alltså ett lugnare tempo och passar bra att köra efter Bodystepen. Även det passet är en timme. Anmäl er som vanligt om ni vill gå. Passa på och testa!!

Imorgon åker jag på utbildning till instruktör i Bodyattack!!!!! JIPPPPPPPPIEEEE!!!! Full träning från 8-16 fre, lör, sön. Jag kommer vara helt slut när jag åker hem, men ändå fylld av energi och inspiration!! Har hört att det är galet jobbigt, att det ska vara den tuffaste utbildningen Les Mills har, men siktet är inställt...jag ska bli en grym instruktör i detta!! : )

Kolla in länken and get inspired!!!


http://www.youtube.com/watch?v=zi99b8Tmaq4

Inga kommentarer: