söndag 1 april 2012

Det blev visst vinter igen...

Snön bara vräker ner utanför fönstret just nu. Stora täta flingor, helt vitt ute. Och det är inget första april skämt heller tyvärr, så roligt är det inte.
Och igår när jag vaknade var marken helt täckt av snö. Hade ju tänkt att köra första cykelpasset ute igår. Men det blev inget med det. Istället började jag öva in nya releasen på bodyattack 76. Och jag har kommit en bit på vägen. Låtarna kändes riktigt snabba innan man sätter steg till dom, så det ska nog gå bra. Svettig värre : ))

Har avslutat helgen i vanligt ordning med två pass, Sh'bam och bodycombat. Imorgon börjar Påsklovet på riktigt, och det ska jag fira med att åka in till Löplabbet i Jönköping och köpa mig ett par nya löparskor. Sen är det dubbla pass i morgon kväll också. Kör ett extra step pass igen plus att jag får köra spinning så länge det är snö ute... ; ))

Inga kommentarer: