måndag 2 april 2012

Sh'bam instruktör!!!!

Idag kom min efterlängtade licens från Les Mills att jag är certifierad Sh'bam instruktör. Så nu kan jag köra så det ryker på passen utan att behöva ora mig för det mer. Nu har jag tre instruktörslicenser hos Les Mills och det får nog vara bra nu. För mer hinner jag inte med. Det tar ju sin lilla tid att öva in de nya koregrafierna, och de ny releaserna kommer ju alltid samtidigt. Sen är det inte bara att kunna koreografin, det ska ju instrueras också, förmedlas träningsglädje och rätt teknik. Men kul är det, SUPERKUL!!!!! : ))))))))


Tog en sväng till Jönköping på förmiddagen för att utnyttja det presentkort jag har fått på Löplabbet. Mina gamla löparskor har nog gjort sitt nu och det är dags för nya. Och vem kunde tro att efter 4 provade par skulle just dessa knallrosa Asics skorna passa just mina fötter : D Hahahahha. Snygga va?! Sitter riktigt bra på foten. Tror jag kommer bli riktigt snabb nu, milen på 47 min kanske.......



Lunchen idag bestod av en bulgur- och räksallad samt lite inspirerande läsning i Topp Hälsa. Ville testa bulgur, har inte ätit det innan. Det sägs ju vara en bra kolhydratkälla. Och ja, det var helt ok. Smakade som ris, så det kommer jag ät mer av. Dricker numera för det mesta mjölk till alla mina måltider, nyttig proteinkälla och D-vitamin berikad. Jisses så duktig jag var nu då ; )



Inga kommentarer: