tisdag 26 juni 2012

Äntligen lite sol : )

Efter en midsommar som mest har varit regnig så visade sig solen idag och det har varit en jättefin sommardag. Därför så får man ju passa på att vara ute så mycket det bara går, så en springarunda har det blivit följt med lite styrka med min kettlebells ute i gräset. Det är så himla bra täning. Dock känns inte löpning hundra. Vet inte vad det är, men det känns så tungt. Kan inte komma på vad jag gör för fel. Har känts tungt sen Tjejvättern. Men det är väl bara att kämpa på, någon gång lossnar det väl.

Igår var jag i Göteborg, mest i Femmanhuset ; ) då det knappt gick att gå ut i regnet. Men det blev faktiskt ett par riktigt snygga svarta pumps och en söt liten röd tunika. Rean började ju...; )

Ska nu försöka lägga upp en ny träningsvecka. Det blir ju inte riktigt som tidigare. Men visst kommer jag röra på mig, men jag vet inte riktigt vad och när. Man är ju lite styrd av vädret.

Inga kommentarer: