lördag 9 juni 2012

Tjejvättern 2012

Första delmålet avklarad i Tjejklassikern, 10 mil på cykel i Tjejvättern. Och det har gått sååå himla bra, bättre än vad jag hade förväntat mig. Det gick mycket lättare. Under sträckan fanns en rejäl uppförsbacke, men den tog jag med cykel utan problem, sen var det mest slätt. Så det vara bara att köra på. Jag hade som mål att fixa en tid närmare 4 timmar än 5, och jag körde in på 4 timmar blankt!!! Det är jag väldigt stolt över!! Fick inte heller så ont i kroppen som jag fick under träningsrundan för två veckor sedan, utan kunde verkligen trycka på ända in i mål. Så det är med stort och stolt leende jag somnar idag, och gott kommer jag somna, för nu är jag riktigt trött : )

 Lena och jag innan starten 09:20...


I mål 13:20...
  Fin medalj till samlingen!!

Inga kommentarer: