lördag 30 juni 2012

Lite nytt

Har varit en ganska så lat dag idag. Men det blev en snabb sväng in till Falkenberg och med mig hem fick jag ett nytt träningslinne och ett par nya träningsshorts, allt för bara 250 kr. Snyggt, skönt och smidigt. Så nu kommer jag vara riktigt färggrann på löparrundan eller i träningslokalen...: )




Hade först tänkt springa idag, men kände att jag hade lite konstig träningsvärk i ena smalbenet. Får ont på framsidan när jag simmat, vilket jag gjorde i torsdags. Jag körde också ett Bodyattack i torsdag och det var ju ett tag sedan så min ena vad kändes väldigt kort. Men så lat blev jag ändå inte att jag inte gjorde något, nejdå. Det blev 3 mil på cykeln istället, följt av ytterliger ett dopp i havet. Lite varmare idag och jag har köpt vitt vaselin som jag smörjde på mina armar för jag ville testa och se om det hjälpt. Och visst, det var inte lika isande kallt om händer och armar den här gång. Så det ska nog gå bra nästa lördag ; )

Inga kommentarer: