onsdag 8 augusti 2012

Blåbär

Spenderade förmiddagen, eller minst en timma i alla fall, ute i skogen idag och plockade blåbär. Fick nog ihop minst en liter. Få se vad jag hittar på med detta blåa guld. Men till frukost blir det nog. Kanske en blåbärspaj ; )) Imorgon har jag lovat att ta med mig en gosak när tjejerna på jobbet ska träffas för lite tjöt...


 Träning går som på räls, lite för bra denna vecka. Känns i kroppen rätt bra nu. Imorgon kör jag äntligen ett bodyattackpass. Ny koreografi :)) Ska bli riktigt roligt. Men sen får nog min kropp ta det lilla lugna ett par dygn. Fem dagar i följd med rejäla träningspass känns som sagt : )

1 kommentar:

emma sa...

Oh nice! blåbär är så gott! :)
ja, träningen känns verkligen, hade sån brutal träningsvärk igår att jag äldrig känt nåt värre så tyvärr fick det bli vilodag igår.. men ikväll ses vi på attacken. ser fram emot ny koregrafi!! :D