söndag 5 augusti 2012

Nu så kör vi igen

Efter en vecka som jag har tagit det ganska lugnt drar jag nu igång igen med passen i kommande vecka. Denna vecka blev det intervallpass, många promenader och idag körde jag igenom bodyattacken fullt ut.

Men nu så börjar det dra ihop sig att köra pass igen. På onsdagar och torsdagar blir det några veckor framöver. Ska bli riktigt roligt att komma igång igen. Jag behöver verkligen några veckor på sommar då jag inte själv instruerar, utan bara tränar det jag känner för. Laddar om och får tillbaka motivationen, inspirationen, glöden och energi som behövs för att instruera.

Ska få in ett intervallpass i veckan nu framöver tills det är dags för Lidingö tjejlopp sista helgen i september. Jag var inte helt nöjd med min tid på Falkenbergs stadslopp, vill ligga mycket närmre 50 min och helst under. Så nu är det löpning som gäller. : )

Inga kommentarer: