torsdag 21 oktober 2010

Bodycombat 45

Körde det nya passet igår och det gick riktigt bra. Hade ju övat som en tok i helgen och det fick helt enkelt bära eller brista. Och det gick faktiskt mycket bra. Det träkiga bara med att börja köra en ny koreografi är att man är lite mer försiktigt och tar inte ut alla steg, slag och kickar för att man vill at det ska bli rätt, då blir man inte riktigt lika slut på samma sätt. Men på lördag kör jag igen och då hoppas jag på ett riktigt uppumpande och utmattande träningspass.

Va lite kompledig på förmiddagen idag, men så där himla mycket ledig är man ju inte ändå precis, som lärare finns det alltid jobb man kan göra. Det är som att plugga, man kan alltid göra lite till, lite bättre...och jag som ska plugga i vår... Men jag lovar, jag ser fram emot mitt halvår som "student" väldigt mycket.

Inga kommentarer: