torsdag 28 oktober 2010

Ledig dag...eller?

Har varit ledig idag, vilket betyder att jag inte behövde åka till skolan och jobba. Men jag har faktiskt jobbat ändå, det blev 3 timmar på förmiddagen. Hade en del planering att göra till efter höstlovet. Men nu kan jag verkligen vara ledig på lovet och det ska bli riktigt skönt.

Vad mer har jag gjort...jo jag åkte givetvis och tränade på gymmet. Testade ett intervallprogram som kallades "vågen". Det var riktigt bra. Man körde max 30sek, vilade 30 sek, max 1 min, vila 30, max 1,5 min, vila 30 och så gick det nedåt igen. Det gjorde man i två vågor, så totalt tar det bara 15 min. Men jag sprang lite mer på löparbandet också, så jag kan nog öka maxtempot nästa gång. Sedan blev det lite styrkdeträning också.

Nu har jag precis tagit ut ett nybakat bröd ur ugnen som ligger och vilar ska testa det senare med en kopp te....




A year ago...wish I was there again. So relaxing, so warm and sunny, so beautiful...


Mauritius oct. 2009

Inga kommentarer: