söndag 31 oktober 2010

En dag i Göteborg

Idag har jag spenderat dagen i Göteborg och på Nordiska scrap och stämpelmässan. Den var faktiskt inte alls lika stor i år som den brukar vara, men ack så roligt att gå runt och kika, handla en massa och få mängder av inspiration. Så nu kan mitt julkortstillverkande börja.
Det blev också en sväng till Nordstan trots alla faror med en bomb....det var hur lugnt som helst. Media är fenomenala på att förstora upp saker och ting. Det blev två par skor där i alla fall.

Lite shopping galen i dag, men ååååååå så nöjd jag är.

I morgon blir det en liten sväng till frisören, eller liten och liten, det brukar ta 3 timmar med mitt långa hår som ska färgas och läggas i slingor. Men jag tycker det är så avkopplande, så jag ska bara njuta av stunden.

Inga kommentarer: