fredag 11 mars 2011

1000 m

I eftermiddag simmade jag 1000m. Och det var lite oväntat faktiskt. Jag brukar alltid försöka simma en stund på fredagar, men mest bara för att jag sen vill sätt mig i bastun och relaxa. Så jag kanske simmar på sin höjd i max 30 min och i ganska lugnt tempo. Idag efter lunch satt jag och pluggade som vanligt men jag blev så otroligt trött. Och jag har varit rätt frusen de senaste dagarna så jag trodde jag var på väg att bli sjuk. Så efter en kort vila bestämde jag mig att, nä "nu Linda får du ta tag i detta och göra något aktivt så att du piggnar till". Och detta slutade med att jag simmade 1000 m på 25 minuter : ) Och efter en relaxstund i bastun kände jag mig piggare igen.

Imorgon ska jag på utbildning för nya Bodycombat 47-releasen. Det ska bli så himla kul. Jag är redo för ett nytt program och hoppas att jag kan lära mig det hyffsat fort. Räknar med att börja köra det i vecka 12.

Men nu blir det hockey, KOM IGEN NU HVVVVVVVVVVVVVVVVV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: