onsdag 2 mars 2011

Suck...ont i halsen

Har gått och fruktat denna hemska förkylning. Har klarat mig sååååå länge. Men idag vaknade jag med halsont. Tyckte sedan att det blev bättre efter frukost. men tyvärr har det gott åt andra hållet och jag är rikigt orolig för kvällens bopdycombat pass. man ska ju inte träna med halsont punkt slut. Men det här är alltid en instruktörs dilemma, hur ont i halsen har jag...?????Och börja leta efter en ersättare är en process som tar alldeles för lång tid för min hjärna att gå igen. Man vill ju träna själv också. Ja, det är inte lätt detta. men jag får väl helt enkelt tala om för deltagarna att jag måste ta det lugnt idag och får mest visa och inte ta i.

Suck, vad tråkigt det är att bli förkyld, man vet ju aldrig hur lång tid det kommer hålla i. Usch, jag verkligen avskyr detta.

Inga kommentarer: