torsdag 17 mars 2011

Flera timmars träning

Här kör man på för fullt idag. Har övat Bodycombat i 2 timmar och kört ett step up pass också. Anledningen är att jag kanske ska "teama" på Nordic club konventet i Göteborg på lördag. Och då måste jag verkligen kunna den nya releasen av Bodycombat. Att teama innebär att vi är fler instruktörer som kör samtidigt, och vi kommer vara 3 stycken. Bland annat Leon som var min utbildare, vilket gör mig väldigt nervös. Det är ju lite klasskillnad där kan man ju säga. Jag kommer i så fall att instruera 3 låtar, vilka jag är ganska säkra på, men jag ska ju ändå vara med på de 7 andra precis som om jag skulle intruera själv. Så det blir att öva i morgon igen, loch vara väl förbered.

Så efter all träning idag, och sent hemma så har jag ätit våfflor ikväll. Och det var ljuvligt gott, mmmmm....

Inga kommentarer: