söndag 27 mars 2011

Scrapmarathon

Elias är ett vinnande koncept.... Med den här bilden på min älskade lilla brorson kom jag tvåa i en utmaning som handla om att man skulle tolka att välkomna våren och använda din tolkning på vårfärger. Och min tolkning blev beige, ljusblå och ljusbruna toner, med en bild på Elias i söderhavet... Kunde inte låta bli att scrappa en sida om mig själv också och första gången jag instruerade på ett konvent...you can't get me...
Scrapmaran var riktigt rolig igår och jag känner att jag fick tillbaka mycket av min skaparlust igen. Den har ju legat på noll ett bra tag. Men nu kan det nog bli fler inom kort. Sen är det alltid kul när man scrappar tillsammans med andra med samma intresse, man får så mycket inspiration : )


I torsdags var jag ju som jag tidigare skrivit ute på min första löparrunda ute. Som en kalv nyutsläppt på grönbete sprang jag på och det var så skönt och gick så lätt.....men....jag får lida utav detta fortfarande. Träningsvärken sitter kvar i låren, trots att jag igår körde ett Bodycombatpass för fullt. Det gick bra, men ont i kroppen idag. Så idag blir det ren vila.

Inga kommentarer: