söndag 23 oktober 2011

Bara en vecka kvar...

Nya träningsschemat har jag lagt ut nu. Det börjar lite lugnt denna veckan för att sedan avslutas med mycket energi och hög intensitet förhoppningsvis.

Just nu känner jag inte speciellt mycket energi. Riktigt nere av allt jobba och jag känner ingen större glädje med det jag gör, inte som lärare i alla fall. Det är en himla tur att jag har min träning, där jag får möta alla dessa glada och energifyllda människor. De ger mig så mycket tillbaka och jag tycker det är sååå kul. Så tack för att ni finns och kommer på mina pass, (även när det händer att jag tappar takten....)

Men jag vet att jag gör mitt bästa, jag gör så gott jag kan! En vecka till på jobbet sen är det äntligen ett välbehövligt lov.

Tiderna för de nya kvartalsutbildningarna i Bodycombat och Bodyattack har kommit. Så i slutet av november och i början av december är det dags igen för ny musik och nya "moves". Längtar!!

Inga kommentarer: