söndag 2 oktober 2011

Spring i benen

Det blev ingen vilodag idag. Vädret har ju varit så otroligt fint och varmt, så jag kunde inte motstå en löparrunda ute i skogen. Termometern visade 21 grader och luften var ändå så där hög som den är på hösten. Det var riktigt skönt att springa. Va lite orolig hur jag egentligen skulle orka efter förkylningen, som inte riktigt har lämnat kroppen än. Men det gick väldigt bra! :)

Har även haft lite dåligt samvete för min kosthållning den gångna vecka har inte varit den bästa, vid två tillfällen har det blivit mat från pizzerian. Och så lite godis och kakor... Så nu tänkte jag....tänk om jag kunde i en månad, bara en ynka månad, hålla mig ifrån socker av olika slag som typ godis, chocklad, kakor samt ingen mat från någon pizzeria. Det ska gälla hela oktober månad, rensa ut systemet liksom. Håller tummarna att jag kan fixa detta. Då ska jag unna mig en spa-behandling i Varberg.

Det ska gälla från och med imorgon!!

Inga kommentarer: