söndag 16 oktober 2011

Söndagspass

Från och med idag kör jag söndagpass. Jag har flyttat mitt steppass till söndagar klockan 16:30 istället. Vi har nämligen fått in fler pass att välja på och för att det skulle bli ett så bra schema som möjligt kör jag nu step up på söndagar. Och det var riktigt skönt att få in ett träningspass då. Har fått stressa hem på måndagar efter jobbet många gånger och inte alls känt för att köra pass. Måndagspassen har varit som tungast.

Så denna helg har det blivit två pass, körde Bodyattack igår också.

De nya passen på måndag är Piloxing och Bodybalance. Testade piloxing förra måndagen och det var riktigt kul. Bra träning för mage och rygg, även rumpan fick sig en rejäl omgång. Jag hoppas att jag känner att jag kan hinna med ett pass imorgon. Man får ju justera om lite i sina rutiner när man ändrar. Lite mycket på jobbet just nu och på tisdag börjar jag med utvecklingssamtalen. Så vi får se...

Inga kommentarer: