söndag 22 januari 2012

Inte riktigt som jag tänkt mig

Kände lite snuva igår, men trodde att det blir nog inget mer med det. Det var inte så farligt när jag vaknade idag heller. MEN NU......näsan bara rinner och rinner, jag nyser i princip hela tiden och det går ju inte åt rätt håll i alla fall. Det var inte riktigt så jag hade tänkt i min planering. Har inte tid med en förkylning nu.

Har i alla fall inte ont i halsen. Kommer köra mitt combatpass senare i eftermiddag. Men jag ska verkligen anstränga mig att inte ta i för mycket. Idag gäller det verkligen att instruera och leda gruppen, visa och sen får de köra på. Har så svårt för att ställa in när det är fullbokat och bara ett par timmar kvar.

Nästa helg ska jag ju på Sh'Bam utbildningen, måste vara frisk då.

Nähä...nu måste jag snyta mig igen....suck

Inga kommentarer: