torsdag 19 januari 2012

När frustrationen kommer ut...

Jag har tyvärr ett jobb där det finns saker som gör mig så arg, ledsen och frustrerad. Hur mycket jag kämpar, hur mycket jag än vrider och vänder på mig själv så blir det inte bra, inga resultat och framför allt så finns det inte mycket hjälp att få....

Som väl är så har jag mina Bodycombatpass där jag kan få ut alla dess känslor utan att det stör någon annan. Jag snarare peppar andra att gör sitt allra bästa och få ut så mycket som bara är möjligt från deras träning. Igår var ett typiskt sådant pass. Jag kunde inte släppa jobbet innan passet. Men när jag väl sätter igång mitt pass och börjar instruera så kan jag bara var här och nu. Men känslorna finns. Och hujeda mig var de kom ut igår. Som jag tog i. Det blev nästan lite för bra. Innan sista låten var jag helt slut (trodde jag). Det kändes i långt in i magen att jag verkligen hade tagit i. Men med detta fantastisk gäng som kommer på passet, så orkade jag (och de andra) ännu lite till.

De är grymma och bodycombat är grymt!! : )

Inga kommentarer: