söndag 8 januari 2012

Nu är det slut...

Idag körde jag mitt allra sista step up pass. Nu är det inget mer planerat att köra det mer. Nu tar jag sats mot nya tag. I slutet av januari ska jag på Sh'bam utbildning. Det ska bli rikigt skoj. Behöver något nytt, ny utmaning. Så fram tills dess kommer jag köra ett extra Bodycombat pass på söndagar, och därefter kommer det att bli Sh'bam.

Slut är också jullovet för den här gången. Hela dagen har väl varit den stora ångestdagen, för jag har ingen större lust att börja jobba igen. Man vill hinna göra så mycket när man är ledig, samtidigt som jag hade tänkt mig att vara lite duktig och göra några förtroendetimmar. Läst lite pedagogiska böcker och planerat lite mer än vad jag har hunnit hade varit önskvärt. Men men, i morgon börjar tåget rulla igen och det är bara att köra på. Det blir nog bra i slutändan...

Avslutade lovet med en skön lång massage i alla fall. Blev rejält knodad :)

Inga kommentarer: