lördag 8 januari 2011

Bodycombat 46

Jag verkligen älskar denna träningsform. Idag körde jag första passet för den här terminen och nu är jag härligt slut i kroppen och riktigt nöjd med mig själv. Jag körde den nya releasen 46, har tränat rätt mycket på den för jag tyckte att det fanns vissa partier i låterna som jag inte riktigt fick till. Men det gick kanon idag och alla deltagarna gav järnet, de var så duktiga och det ger mig en energikick också. Och jag kan lova, det känns mot slutet i de sista låtarna. Då börjar det krypa längs med ryggraden och det finns ändå lite till att ta ut det allra sista. Jag hoppas verkligen att alla deltagare kommer tillbaka för nu kör vi för fullt på gymmet hela vårenterminen ut...

Jaghar lite funderingar på att ändra om här poå min blogg, att den ska bli lite mer inriktad på träning och bara till viss del av min scrapbooking. För jag vill ändå fortsätt att visa upp det jag gör. Men jag kan tänka mig att rikta in blogg lite mer mot träning. Så jag skulle vilja byta namn, men har inte kommit på något bra ännu. Tar gärna emot förslag, så får vi se var det blir...

Inga kommentarer: