fredag 7 januari 2011

Korvåkning och skidgrillning...eller..

En mängd bilder från idag när vi var ute i Lövhult och åkte skidor en sväng och sedan grillade vi korv. Det var en riktigt härlig dag, med skönt väder. Solen var framme titt som tätt och korven smakade gott. Det är verkligen skönt att komma ut i friska luften och fylla på med en rejäl dos solljus.











I eftermiddag har jag kört "genrepet" av nya releasen på Bodycombat 46. Imorgon kör jag igång igen. Det kändes bra. Det har varit några låter där en del övergångar mellan olika slag och kickar har varit svårt att få till, men nu tror jag att de sitter. Så imon ska bli riktigt kul att få köra igång igen och jag hoppas på ett glatt och energifyllt gäng som kommer.
Jag har lite kvar att fixa med mitt step up pass, men på måndag kör jag igång det också. har skickat efter en ny CD-skiva också. Jag hoppas att den kommer på måndag, men det är inte säkert. De brukar vara lite sega på att leverera, men skivan har riktigt bra musik. D' senaste....

Inga kommentarer: