söndag 16 januari 2011

Träningsvecka

Förhoppningsvis ser min träningvecka ut så här:

Måndag: Step up inkl. styrka för ben, mage, rygg och armar.
Tisdag: Morgonpromenad innan frukost. Eftermiddag på gymmet, funktionell styrka för mage, rygg, armar och ben
Onsdag: Morgonpromenad innan frukost. Kvällen blir det definitivt Bodycombat.
Torsdag: Morgonpromenad innan frukost. Eftermiddag på gymmet, intervall på löparbandet samt funktionell styrka.
Fredag: Morgonpromenad innan frukost. Eftermiddag en simtur följt av bastu eller skidåkning beroende på väder.
Lördag: Definitivt Bodycombat
Söndag: Morgonpromenad innan frukost, i övrigt så blir det vila. Om det inte är kanonväder och man vill åka lite skidor...

Tror ni jag kan hålla mig till detta? Min motivation är hög inför denna träningsvecka och min förhoppning är ju att det ska bli så. Jag kommer hålla er uppdaterade. Veckan därefter börjar min kurs och då börjar livet som student igen, så jag vill passa på att utnyttja denna vecka till maximal träning. Låt mig kalla det för Lindas ,lilla träningsläger...

Inga kommentarer: